• 08
  • 01

Очајни што су тврдо приземљени после кратког узлета и неуспешног покушаја летења Јанковић и Радуловић осим критиковања свега онога што влада уради немају ништа да понуде Србији. 
Тврдња да је концесија аеродрома Никола Тесла штетна за Србију осим очекиване политичке злобе показала је да ова двојица експерата за маглу не знају ништа о бизнису у ваздушном саобраћају.
Влада Србије је, одлуком да да концесију за аеродром Никола Тесла, одиграла један од својих најмудријих и најдалековидијих економско-политичких потеза. Избором француске корпорације "Vansi erports", која у свом саставу има 35 аеродрома на три континента, само је потврђена озбиљност ове одлуке. 
Последње четири године држава је учинила све да од краве музаре бивше власти направи успешну и за улагање пожељну регионалну компанију. Уложена су значајна средства у отварање новог терминала, продужење писте и повећање система аеродромске безбедности путника и робе. Камо среће да нам је Србија богатија, а није због разних Јанковића, Радуловића, Шутановаца, Ђиласа и њима сличних, па да може да одвоји милијарду долара за следећи неопходан корак који ће београдски аеродром од регионалног лидера створити једно од европских ваздушних чворишта. 
Господа Јанковић и Радуловић не знају да нема монопола у пословима у ваздушном саобраћају, већ само беспоштедне борбе са конкуренцијом. Зато овај бизнис постаје све више привилегија великих компанија и корпорација. Влада Србије је то препознала и на томе јој треба честитати.

Господа Јанковић и Радуловић не умеју да лете и нису предодређени за велике висине, они умеју само да праве маглу у сталном покушају да убеде грађане Србије како је боље бауљати по њиховој магли него летети са великима.

Председник ГрО Покрета социјалиста
Небојша проф. др. Петровић

Текст: ПС - Фото: Илустрација